Cake!

Sköna söndag!

Idag behövde vi inte flänga iväg någonstans för en gångs skull! Det har jag njutit av genom att inte gå ut alls! Har i stället sovit, ätit god lugn frukost och sedan bröllopsfixat!

Jag har kikat på tårtor och det finns ju så mycket vackert! Jag är inget fan av att äta tårta egentligen, därför får den hellre vara fin!

Jag har även bläddrat i psalmböcker och börjat se över middagsprogrammet :)

Nu tittar vi på ÖSK och slöar lite! Kanske att man orkar packa en flyttlåda innan läggdags!


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hjälp - kan man äta detta konstverk? Om den ändå inte är god kan vi väl göra den i papp

2012-04-15 @ 22:36:47
Postat av: Erika

spännande med bröllopsfix! Finns ju sååå mycket galet vackra tårtor, så det bör ju inte vara något problem att hitta ;)



Kram!

2012-04-16 @ 16:14:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0