Valborg

God kväll!
.
Hoppas att ni har en trevlig kväll och Valborg! Nu är det banne mig vår! Hurra!
.
Jag har ju jobbat idag, men bara halvdag! Svish så var banken stängd igen och vi gick alla hem (alla som jobbade idag det vill säga!) Gick igenom ett livligt Uppsala - det är verkligen en Valborgsstad! Folkfest på många sätt! Vädret kunde ju inte heller vara bättre och tur är väl det med tanke på alla som sitter och har det så roligt som man bara kan ha det här :-)
.
I år deltog vi inte i själva firandet, men vi gick tillbaka till stan och tittade på mösspåtagningen och stod sedan utanför ett par Nationer för att se på champagnegaloppen. Det är ruskigt roligt att delta, roligt att titta på men den lukten av surt billigt mousserande på blöta kroppar, den går inte att beskriva och den saknade jag inte! Men så roligt det är :-)
.
Kvällen har spenderats hemma och imorgon ska jag njuta av en ledig dag med mycket fix!
.

Kommentarer
Postat av: Erika

visst är det härligt med vååår! blir det kallt nu då dör jag nog en smula... kram!

2012-05-03 @ 22:23:40
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0