Hej där!

Det var länge sedan sen sist. Det betyder inte att jag glömt bort, bara att ikväll är nog första kvällen på en evighet som jag har en liten stund över. Dessutom fungerar inte mobilbloggen varpå jag inte kunnat skriva vid de inpulser som kommit under tiden.
Det har hänt mycket den senaste tiden som ni vet. Sålt lägenheten, flyttat hem till Örebro, köpt hus, nytt jobb och bröllop. Alla dagar, kvällar och nätter i våras gick åt till planering, packning och flyttning. Och sedan kom vi äntligen hit och det packades upp, planerades ännu mer och vi gifte oss. Efter det har sommaren bara sprungit iväg och vi har njutit massor av att ha en egen trädgård, att komma hem från jobbet och inte behöva gå in. Vi kan bara sparka av oss skorna och stanna ute hur länge som helst. Det har klippts gräs, rensats i rabatter, krattats och fixats. Det gäller att passa på innan hösten kommer, vi kan vara inne då.
Och trots att sommaren aldrig riktigt kom, att jag inte badat en enda gång på hela sommaren, att jag aldrig blev brun eller låg sömnlös om nätterna i sommarhettan så tycker jag om hösten. När vi får gå in igen, tända en brasa, laga mat, dricka te och tända ljus. Jag kan ana hösten här ute på landet redan nu; om mornarna ligger dimman tät över fälten och luften är frisk. Äntligen kan vi dessutom överge trädgården för en stund och börja fixa inne. Allt har sin charm.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sunna

Tack för de fina tack kortet :) fick det idag!

2012-08-15 @ 22:18:10
Postat av: Nettsi

Är så glad för Eran skull!

2012-08-16 @ 21:02:59
Postat av: Nettsi

Fler bröllopsbilder efterfrågas

2012-08-21 @ 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0