Hej där!

God kväll!
Hoppas att ni haft en bra dag. Min vecka blir en lite ovanlig vecka. Tokförkyld mån-tisdag = ingen träning och hängig på jobbet. Det är ovanligt nu förtiden. Men som om det vore ett mirakel vaknade jag helt symptomfri idag! Tur var väl det, för idag har jag varit på kurs i Stockholm! Kursen är jätteintressant och handlar om hur man skapar effektiva och mer värdefulla kundmöten. Det finns mycket att lära och kursen fortsätter även imorgon. Det är roligt med kurs, skönt att byta miljö lite :-)
.
Micke är i Malmö och jobbar. Då blir det lite ensamt här hemma och det är också ovant, och trist! Ingen att äta middag med (vilket resulterar i middag framför tvn eller datorn!) och ingen att gosa i soffan med. Två kvällar till. Sen kommer han hem med helgen :-)
.
I helgen blir det nog en hel del bröllopsplanering. Jag känner mig ganska lugn än så länge även om det faktiskt börjar närma sig. Klänningen är inhandlad, kyrka och lokal bokad, gästlista upprättad och vi har börjat dra de stora penseldagen om hur dagen ska se ut och hur vi ska göra den till våran. Men för gästernas skull och inte minst för vår egen så börjar det bli tid att djupdyka lite i alla detaljer. Vi kommer nog ha fullt upp när det närmar sig oavsett ;-)

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Nu börjar det allt kännas spännandde, Kanske dags för lite förhands till mamman

2012-01-18 @ 23:08:52
Postat av: Mike

Här ska planeras =) Absolut ett av mina bästa drag..

2012-01-19 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0