Nya lagg

Jag har köpt ett pannkakslagg. Det är fint -men ett substitut. Egentligen drömmer jag om en gasspis och en gjutjärnspanna. Men jag får hålla tillgodo med keramikhäll och teflon! Jag hoppas att det lyckas, har förväntningar att leva upp till. Mina kusiners pannkaksätandet ligger i händerna på mig den dag då mormor inte finns. I alla fall enligt Ellen som sa att det är tur att jag finns då. Ikväll börjar jag öva!
.
Inte speciellt vackert kanske - men jag hoppas på stor framgång! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vi vet alla att det kommer att gå utmärkt!!!!

2012-01-22 @ 21:01:31
Postat av: Nettsi

Fina vårbilder i bloggen.

Skönt att slippa Härlig är jorden - den får mina grannar ett tag till......

2012-01-22 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0