Sista dagen som fröken

Idag är allra sista dagen som Fröken Stenninger :-) Vi satt uppe halva natten igår och pysslade och det är ju så roligt! Det sista gjordes klart imorse och nu försöker vi bara att njuta och försöker förstå att det verkligen är dags. Efter nästan ett år av planering är det äntligen dags för vårt bröllop!
.
Jag har precis packat mina saker för ikväll åker jag in till stan och checkar in på hotell med min tärna för att inte se min blivande förrän i kyrkan! Det kommer kännas helt overkligt när dörrarna går upp och det faktiskt är på riktigt.
.
Jag kan helt enkelt inte förstå, men jag vet att det kommer bli fantastiskt och jag längtar så!
.
När jag återkommer nästa gång är jag Fru Stenninger-Ollas! Inte illa!
.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Många förväntansfulla är vi - många förfester runt om i stan ikväll! Det ska bli så fantastiskt roligt.

Kram mitt hjärta

2012-06-01 @ 19:11:14
Postat av: Sunna

<3

2012-06-02 @ 09:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0