Möhippa!

I lördags blev jag till sist kidnappad! Och trots att jag vill säga att jag någonstans hade det på känn så blev jag ändå helt tagen!
.
Jag hade inställningen att jag skulle åka till Göteborg för att fira min morbror och skulle åka tillsammans med Micke och mamma. På fredagskvällen la jag mig hyfsat tidigt för att på lördagsmorgonen packa för Göteborg. Vaknade tidigt och somnade lite oroligt om i väntan på att någon kanske skulle storma in och hämta mig? Ingenting hände. Åt frukost, gjorde oss iordning och packade bilen. Åkte förbi vårt hus och där tänkte jag: nu dyker de upp någonstans! Ingenting hände. Så rullade vi ut på motorvägen mot Göteborg. Där och då släppte jag det HELT ur tanken. Spelade Wordfeud och Rumble. Stannade på macken vid Brändåsen. Tänkte hoppa ur och köpa vatten men då jäklar! 5 grymma brudar dök upp framför bilen jag blev mållös och förvirrad på en och samma gång blandat med lätt panik känsla, men vilken dag det blev!
.
Mycket bubbel, dans med Dermot Clemenger (!) i otroligt fin outfit, brunch, spa och mys, ännu mera bubbel, sjukt rolig middag och förfest och en helt grym kväll på Strömpis tillsammans med de bästa! Tack snälla Stina, Karin, Sunna, Paulina, Alexandra och Mallan för en helt oförglömlig dag! Jag tror jag lider lite av sviterna ännu, men det var det banne mig värt! PUSS!
.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Vad fin du var tycker att du ska ha den där utstyrseln på ditt bröllop. Kram

2012-05-09 @ 17:22:04
Postat av: Sunna

Hade super duper skoj jag också!! :) Tack för en underbar helg!

2012-05-09 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0