Nedräkning

Mina vänner!
Det är mindre än 2 veckor kvar till bröllopet! Och det betyder givetvis att det är en hel del saker att stå i och till råge på allt så har vi ju även flyttat! I onsdags kväll åkte vi till Uppsala och packade det sista. I torsdags morse kom min bror, svåger, pappa och svärfar och hjälpte oss att bära, bära, bära och fylla 3 släpvagnar som kördes till Örebro. Väl på plats fanns även mamma, mormor och svärmor. Sen kom även Stina och Karin och bar lite! Tro det eller ej, men på en dag tömde vi 70 kvm i Uppsala och packade in allt här. Och det är nästan redan ett hem!
.
Dagarna här är underbara. Vi trivs så himla bra, ända in i själen! Jag får nypa mig i armen när jag tittar ut över åkrarna på morgonen. Känna doften av alla blommor, strosa runt i sin egen trädgård och bara njuta av lugnet. Ikväll var jag ute och matade hästarna, bara en sån sak! Ett eget stall!
.
Jag tror inte att vi kan få en bättre upptrappning på bröllopsplaneringen än så här. Lugnt och fridfullt och utsikt över herrgården där middagen ska vara. 2012 är ett bra år!
.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vilken lycka att Ni hittade hit!!!!

2012-05-24 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0