Ovardagligt

Fy vilket trist väder det är här! Visserligen något varmare om än väldigt blött! Men samtidigt - visst blir man lite trött på att prata väder? Så länge det är uppehåll den 2 juni så är jag nöjd :)
.
Hemma i Örebro igen. Fast inte riktigt hemma. Men hemma hos mamma, vilket också var hemma en gång i tiden. Men mitt hemma, i Uppsala, det är inte längre hemma, utan hemma är ett hus jag ännu inte äger nycklarna till. Det ni! Sammanfattningsvis: jag längtar tills på tisdag då vi äntligen får nycklarna och bor tillsvidare hemma hos mamma. Det är också mysigt. Dukad frukost och mycket omsorg. But nothing is like home!
.
För övrigt är det en stor omställning på jobbet. Från att ha haft ca 150 kunder inne på kontoret per dag så hade vi kanske 6 st på hela dagen. Jag vet inte riktigt hur jag ska sysselsätta mig ännu :) Jag är inte van att känna mig överflödig eller att rulla tummarna på jobbet! Men jag gissar att det vänder när jag kommer in i det mer.
.
Var på middag hos fina Stina igår! Mycket bröllopssnack och det känns att det börjar närma sig! Drömde mardröm härom natten där ALLT gick fel. Fel blommor, fel klänning, full best man etc. Katastrof - det innebär väl att det bara kan bli bättre? Det är lite fix och trix som är kvar på listan; smink, underkläder, tider, transport, dukning etc. Men det blir nog bra till slut. Jag längtar verkligen! Nu ska jag njuta kvällen i soffan!
.
Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

mm lite trist med detta väder faktiskt men vi hoppas det vänder snart :) o givetvis är fint på er dag också ;-)



kram

2012-05-10 @ 21:07:51
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Sunna

OMG nu blev jag också nervös!!Inte långt kvar ;)

2012-05-11 @ 11:03:35
Postat av: Stina

Middagar i veckan är början på något nytt :) Och jag kan inte säga annat än att jag gillar´t!! Tack så mycket för en super mysig kväll. Bröllopet kommer blir perfekt, en helt underbar dag!

2012-05-11 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0