Söndagsbrunch

I natt sov Signe i min säng. Hon är lite bekymrad över att jag ska vara ensam här. Jag har försäkrat henne, lovat dyrt och heligt att jag fixar det. Underbart mysigt att ha en gosig tjej i sängen som vill kramas och bli killad på ryggen till sömns.

Tennis imorse med tjejerna. Fruktansvärt varmt för oss alla, men kul och de har blivit riktigt duktiga alla 3!

Sen var det då dags för brunchen. Brunchen med stort B. Vi var på Westin här i Peking och åt brunch i 4,5 timma. Läs mer om förra gången jag var där: HÄR

Man kan äta ihjäl sig. Skaldjur, varmrätter, småplock och ett dessertrum. Dessutom fritt flöde av champagne. Man är i himlen. Det var en avslutningsbrunch för fam EK som åker hem imorgon. Kommer att sakna att bo tillsammans med dessa underbara tjejer. Det har varit en jätte rolig, jobbig, lärorik och underbar tid som vi haft tillsammans. Tur att de flyttar till Sverige så att vi är lite närmre varandra!

Nu har det packats. Jag assisterar så gott jag kan. Blir middag på Purple Haze nu och förmodligen lite mer packning ikväll.

Puss o kram till er!

Kommentarer
Postat av: nettsi

Lilla hjärtat - jag skall inte fråga henne hur det går för Jossan!! - som jag gjorde sist

Kram från mamma

2009-06-14 @ 19:58:59
Postat av: Sunna

Hej Gumman. Helt sinnessjukt att du ska komma hem snart. Känns ändå som att det var förra veckan som vi åt en burgare på Pitcher's och önskade dig lycka till i Kina. Tiden går skrämmande fort! Men vi er alla här fram emot att du kommer hem, och så ska vi ha en rolig sommmar (som just nu lyser med sin frånvaro och dränker oss i regn..).



Njut av den sista tiden!

Puss och Kram

2009-06-15 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0